Splošni Pogoji Poslovanja Spletne Prodajalne

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne URBA d.o.o. KUPIPOHIŠTVO.SI  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik je URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Davčna št.: SI83509453, Matična št.:5756103000.
  2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
  3. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Kupipohištvo.si (www.kupipohistvo.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, ter
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Po ogledu izdelkov na spletni strani, želen izdelek z označbo o barvi in/ali velikosti in količini želenih izdelkov odda v košarico. V nadaljnih korakih mora označiti še kraj dostave in način plačila. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v predvidenem dobavnem roku.

Akcijska cena izdelka

Določeni izdelki, ki so dlje časa v redni prodaji, se v določenem obdobju potrošnikom ponudijo po akcijskih znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju.

Vračilo blaga

V primeru spletnega nakupa ima kupec pravico, da v štirinajstnih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek prevzema blaga (20,00€). Kupec ga lahko dostavi tudi sam ali pošlje po pošti na lastne stroške. Kupnino mora podjetje vrniti najkasneje v štirinajstih dneh po prevzemu blaga.  Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tukaj: KLIK.

Izdelki ne smejo biti sestavljeni, morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Vrnjeno blago mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži, ki pa je lahko odprta (odlepljeni zaščitni trakovi).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so izdelki narejeni po želji in natančnih navodilih naročnika, razen če sta se pogodbeni stranki drugače dogovorili.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.

Dobavni rok

Dobavni rok je naveden ob vsakem izdelku.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave so navedeni pri vsakem artiklu.

Poštnina

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.

Poštnino za dostavo naročenega blaga plača kupec.

Odgovornost za stvarne napake

  1. Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
  2. Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov.
  3. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
  4. Napaka na izdelku je stvarna:
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  5. Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
    • odpravo napake ali
    • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • zamenjavo blaga ali
    • vračilo plačanega zneska.
  6. Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga spletnega nakupa ali predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Garancija

  1. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.
  2. Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali prodajalcu.

Veljavnst ponudbe

Ponudba velja do objave novega cenika. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem. Za ogled oziroma ponovni prejem pogodbe, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@kupipohistvo.si ali nas pokličite na telefon 02 82 15 000.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na tej povezavi (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

DOSTAVA

Splošna pravila:

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Stroški dostave so navedeni pri vsakem artiklu.